bogoz.blog.hu

HTML

Kell

2010.03.07. 12:53 Csé*

Bár van, akinek fekszik, de én nem szeretek egyedül fellépni. A manapság népszerű HR-es kifejezéssel élve - mindig is "csapatjátékos" voltam. Aki ismer, az tudja. És ez nem csak a zenére igaz. 

Szóval egyedül lenni színpadon nem túl jó, de még mindig jobb, mint egyáltalán nem lenni ott. Aki vágyik arra, hogy színpadon lehessen, az nem bírja túl sokáig nélküle. 

És mivel a zenekar még nem állt össze, nagyon kellenek nekem ezek az "egyszálgitáros" koncertek. Nagy kihívás egyébként, de legalább kipróbálom magam. És a jelek szerint nem is lehet olyan rossz, mert már visszatérő fellépő vagyok a Hunnia kávézóban.

Azért mindig megpróbálok vendégeket is hívni, kicsit változatosabbá téve ezeket az alkalmakat. Olyankor ők is játszanak a saját dalaikból. És van "közösködés" is, nekem általában ez a koncert kedvenc része. 
Most legutóbb, amit Csaszival összehoztunk, szerintem tök jó lett. Vele élmény játszani. Eléggé kiforgattuk a dalokat. Főleg az ő stílusa felé forogtak, és nekem tetszettek is úgy. De ne várd, hogy megmondom mit játszottunk, hátha még máskor is eljátsszuk őket így és akkor nem lenne meglepetés.

Szólj hozzá!

Címkék: bogozene

A bejegyzés trackback címe:

https://bogoz.blog.hu/api/trackback/id/tr142295360

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

bogoz

A bogoz egy zenekar és épp most alakul. Ne maradj ki a sztoriból!

a bogoz honlapja

Zenét még!

Friss topikok

  • ingeborg: Nem egeszen kapcsolodik, de egy kicsit. Ez jutott eszembe: a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4... (2012.03.05. 14:31) Neked nem
  • dzsipi: hát akkor nincs más hátra: neked kell létrehozni egy menő kasza tibi rajongói oldalt:D (2011.08.24. 17:15) Hol vannak a Kasza Tibi rajongók?
  • nimbostratus: én is imádom. én meg pont azon röhögtem, hogy végre egy zenekar, amit nem énekel a közönség, mivel... (2011.04.02. 00:19) A legjobb Muse tribute zenekar
  • empatia 13: Jól láttad, NEHÉZ utat választott magának. Maximalista, minőségre törekszik.,és továbbra sem kompa... (2010.12.16. 14:22) A leghíresebb teremőr
  • Amino: Ez jó ötlet. Szerintem lennének emberek, akik pénzzel nem tudnak segíteni, de társadalmi munkát sz... (2009.11.10. 20:06) 10 millió kommentelő országa

Címkék

süti beállítások módosítása