bogoz.blog.hu

HTML

Hol vannak a Kasza Tibi rajongók?

2011.08.24. 14:25 Csé*

Esküszöm, nem pécéztem ki magamnak Kasza Tibit! Semmiféle személyes ellenérzésem nincs vele kapcsolatban, ő is csak azt csinálja, amit a legjobbnak gondol, rendes, jó srácnak tűnik. Mégis mindig belefut az én utcámba akaratlan!

Az egész azzal kezdődött, hogy vacsora közben tévéztünk és épp elkaptuk a vacsoracsata egyik jelenetét, amikor is ő kiugrik vásárolni a Ferrarijával. Nyomban megihletett ez a nagyszerű pillanat, erről korábbi bejegyzésemben olvashattok.

Most pedig azzal hívta ki maga ellen a sorsot, hogy legújabb dalának ugyanazt a címet választotta, mint én.

Ez már aztán móka a javából - gondoltam én - gyorsan fel is dobtam facebookra egy szavazást, hallgassa meg és döntse el mindenki maga, hogy melyik dal teszik neki.

 bogoz - Nekem így jó

 Kasza Tibi - Nekem így jó 

És most kezd csak érdekes lenni az egész történet. 

Kasza Tibi hosszú évek óta tartó intenzív médiajelenléte, youtube videója, amit már 194 ezren megnéztek, a Crystal stb. feljogosít engem arra, hogy azt higgyem, egy pillanat alatt földbe döngölik majd a zenekaromat a szavazáson, úgy, hogy akár még csak bele sem hallgatnak a dalunkba. A bogoz jó féléve létezik csak, alig párszáz ember lehet, aki egyáltalán hallott már rólunk, facebookon most épp 134 rajongónk van.

De egyelőre nem történik semmi. Konkrétan semmi.

Nekiálltam hát keresgélni, Kasza Tibi rajongók után. 

- kommenteltem a youtube videójához, hogy tessék szavazni.

- szétnéztem facebookon csoportok/rajongói oldalak után, de semmi hivatalosnak tetszőt nem találtam, jobb híjján a legnagyobb rajongói számmal (560) rendelkező oldalra írtam, bár ott sem pezseg az élet, finoman szólva. (A felszisszenés jogos: ehhez a művelethez egy pillanatra lájkolnom kellett az oldalt...)

- aztán megvilágosodtam, hogy valószínűleg óriási tábora lehet iwiw-en, de ismét csalódnom kellett: csak egy 15 fős klubot találtam, meg egy másikat, nem lövöm le a poént, utóbbit nézzétek meg a saját szemetekkel.

- a kaszatibor.hu-ról ne is beszéljünk.

Lehetséges tehát, hogy Kasza Tibi rajongói nem hallottak még az internetről?

Hol vannak a Kasza Tibi rajongók?

Segítsetek, keressük meg őket!

3 komment

Címkék: popszakma

A bejegyzés trackback címe:

https://bogoz.blog.hu/api/trackback/id/tr233177077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csé* · http://bogoz.blog.hu 2011.08.24. 15:57:46

Nézze meg mindenki a saját szemével, nem tudom lehet-e még fokozni :D
www.crystal.hu/

dzsipi 2011.08.24. 17:15:29

hát akkor nincs más hátra: neked kell létrehozni egy menő kasza tibi rajongói oldalt:D

bogoz

A bogoz egy zenekar és épp most alakul. Ne maradj ki a sztoriból!

a bogoz honlapja

Zenét még!

Friss topikok

  • ingeborg: Nem egeszen kapcsolodik, de egy kicsit. Ez jutott eszembe: a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4... (2012.03.05. 14:31) Neked nem
  • dzsipi: hát akkor nincs más hátra: neked kell létrehozni egy menő kasza tibi rajongói oldalt:D (2011.08.24. 17:15) Hol vannak a Kasza Tibi rajongók?
  • nimbostratus: én is imádom. én meg pont azon röhögtem, hogy végre egy zenekar, amit nem énekel a közönség, mivel... (2011.04.02. 00:19) A legjobb Muse tribute zenekar
  • empatia 13: Jól láttad, NEHÉZ utat választott magának. Maximalista, minőségre törekszik.,és továbbra sem kompa... (2010.12.16. 14:22) A leghíresebb teremőr
  • Amino: Ez jó ötlet. Szerintem lennének emberek, akik pénzzel nem tudnak segíteni, de társadalmi munkát sz... (2009.11.10. 20:06) 10 millió kommentelő országa

Címkék

süti beállítások módosítása