bogoz.blog.hu

HTML

te ismered az A-dúrt?

2009.08.05. 19:51 Csé*

Az előző bejegyzésben nagyvonalúan megelőlegeztem a T/1-t. De hát... ez a cél, a többes szám, hogy meglegyen a zenekar: sosem voltam szólózó típus, sosem éreztem jól magam színpadon egyedül, nem is ment úgy. Mindig is "csapatjátékos" voltam, csakhogy HR nyelven is beszéljek, ha már zenekartagok felhajtásáról van szó.
Egyelőre azonban még egyszemélyes a zenekar.

Keresem a srácokat. Gondolkodtam azon, hogy miután megismerkedem, dumálok vagy lemegyünk zenélni valakivel, leírjam-e itt?
"Képzeljétek, XY-nal lementem zenélni, jó volt, rossz volt, híres zenész, nagymenő, jófej, beképzelt, virtuóz, pancser" (mindre volt példa).
Nem fogom leírni.
Csak ha már fix valaki, legalábbis kezd lelkes lenni.

Nem akarok több postban arról írni, hogy mit nem fogok vagy akarok leírni a blogban, ezért még ebben itt leírom, hogy a 3 dal utómunkálatáról sem fogok írni. Túl friss még az emlék (trauma?) ahhoz, hogy józanul tudjak róla beszélni. De ha nagyon érdekel, neked elmondom, ha megkérded.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://bogoz.blog.hu/api/trackback/id/tr311429863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

bogoz

A bogoz egy zenekar és épp most alakul. Ne maradj ki a sztoriból!

a bogoz honlapja

Zenét még!

Friss topikok

  • ingeborg: Nem egeszen kapcsolodik, de egy kicsit. Ez jutott eszembe: a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4... (2012.03.05. 14:31) Neked nem
  • dzsipi: hát akkor nincs más hátra: neked kell létrehozni egy menő kasza tibi rajongói oldalt:D (2011.08.24. 17:15) Hol vannak a Kasza Tibi rajongók?
  • nimbostratus: én is imádom. én meg pont azon röhögtem, hogy végre egy zenekar, amit nem énekel a közönség, mivel... (2011.04.02. 00:19) A legjobb Muse tribute zenekar
  • empatia 13: Jól láttad, NEHÉZ utat választott magának. Maximalista, minőségre törekszik.,és továbbra sem kompa... (2010.12.16. 14:22) A leghíresebb teremőr
  • Amino: Ez jó ötlet. Szerintem lennének emberek, akik pénzzel nem tudnak segíteni, de társadalmi munkát sz... (2009.11.10. 20:06) 10 millió kommentelő országa

Címkék

süti beállítások módosítása