bogoz.blog.hu

HTML

kafkaz fesztivál

2009.11.29. 20:09 Csé*

Nagyon szuper kis este volt ez tegnap a Hunniában. Janó mellett Endyék, ctrlaltR és én léptünk fel. Már ott elneveztem kafkaz fesztiválnak.

Janó nagyon elemében volt, látszott rajta közben is meg utána is, hogy mennyire élvezi. Nem is tudtam eldönteni a közönség pörgeti őt vagy ő a közönséget, szóval a kölcsönös egymásrahatás szép példáját láthattuk.

Én - mármint a bogoz - is nagyon élveztük, tök kedvesen fogadtátok a dalokat, köszi mégegyszer. Azt sajnáltam, hogy pont mire belemelegedtem vége lett.

Találkozunk hamarosan, remélhetőleg akkor már egy egész estés bogoz produkcióval.

Szólj hozzá!

Címkék: bogozene

A bejegyzés trackback címe:

https://bogoz.blog.hu/api/trackback/id/tr31609694

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

bogoz

A bogoz egy zenekar és épp most alakul. Ne maradj ki a sztoriból!

a bogoz honlapja

Zenét még!

Friss topikok

  • ingeborg: Nem egeszen kapcsolodik, de egy kicsit. Ez jutott eszembe: a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4... (2012.03.05. 14:31) Neked nem
  • dzsipi: hát akkor nincs más hátra: neked kell létrehozni egy menő kasza tibi rajongói oldalt:D (2011.08.24. 17:15) Hol vannak a Kasza Tibi rajongók?
  • nimbostratus: én is imádom. én meg pont azon röhögtem, hogy végre egy zenekar, amit nem énekel a közönség, mivel... (2011.04.02. 00:19) A legjobb Muse tribute zenekar
  • empatia 13: Jól láttad, NEHÉZ utat választott magának. Maximalista, minőségre törekszik.,és továbbra sem kompa... (2010.12.16. 14:22) A leghíresebb teremőr
  • Amino: Ez jó ötlet. Szerintem lennének emberek, akik pénzzel nem tudnak segíteni, de társadalmi munkát sz... (2009.11.10. 20:06) 10 millió kommentelő országa

Címkék

süti beállítások módosítása