bogoz.blog.hu

HTML

mi lesz a nagylemezen?

2009.08.27. 20:44 Csé*

Lassan körvonalazódik, de még nem állt össze teljesen a kép. Illetve a zene. Van, akinek már megmutattam pár új dalt és az az általános vélemény, hogy jobbak, főleg a szövegek.
Szerintem a régieknek sem rossz a szövege, azoknak is meglesz a helye a nagylemezen, csak más a szerepük. Én már hallom magamban, hogy milyen lesz a lemez, mindig azt szoktam mondani, hogy "majd hallgassátok meg az egészet egyben". Három számból nem igazán lehet lemérni, mi az irány.

Így utólag persze már látom, talán jobb lett volna 1-2 karakteresebbet is felvenni elsőre. Mondjuk a jótevő helyett, például a "nálad leszek" címűt. Legalábbis ma még ez a címe. Ha már itt tartunk, mostanában ez a kedvencem. Bárcsak már koncerten hallhatnátok...

Aztán ott van a laza-boldog-szerelmes nóta, a "két részünk", érdekes ritmus-lüktetéssel. Habkönnyű, nyári szerelmes sláger. Szerintem.

Ott az ezer éves "nekem így jó". Erre azt mondta valaki, hogy olyan "Ákosos". Nagyon régen írtam, ilyenkor mindig megdöbbenek, milyen aktuális még mindig. Mehet a lemezre ő is.

Az "ige". Chili-s gitárriffel, egyenes ritmussal, kis szintipoppal. Igazi pogós.

A lemezkezdő számról majdnem megfeledkeztem, a "héj-héj-héj", vagy vmi ilyesmi. Monumentális és jó hosszú, mintha a 70-es évek rockját kevernénk Muse-zal.

Szóval van itt mindeféle.
Még nem állt teljesen össze kép mondtam az elején, szóval még nem tudom, hogy a lemez Gratest Hits lesz-e vagy valami nagy gondolatot-harmóniát végigvonulatató, mérnökileg megszerkesztett és editált grandiózus alkotás, bonyolult címmel.
Ez vicc és irónia mondanám annak, aki nem ismer.
Gratest Hits tényleg lehetne, csak azt már elhasználták Kiscsillagék.

Itt most abbahagyom. Ezeket nagyon érdekes lesz visszaolvasni később.

Szólj hozzá!

Címkék: bogozene

A bejegyzés trackback címe:

https://bogoz.blog.hu/api/trackback/id/tr351430041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

bogoz

A bogoz egy zenekar és épp most alakul. Ne maradj ki a sztoriból!

a bogoz honlapja

Zenét még!

Friss topikok

  • ingeborg: Nem egeszen kapcsolodik, de egy kicsit. Ez jutott eszembe: a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4... (2012.03.05. 14:31) Neked nem
  • dzsipi: hát akkor nincs más hátra: neked kell létrehozni egy menő kasza tibi rajongói oldalt:D (2011.08.24. 17:15) Hol vannak a Kasza Tibi rajongók?
  • nimbostratus: én is imádom. én meg pont azon röhögtem, hogy végre egy zenekar, amit nem énekel a közönség, mivel... (2011.04.02. 00:19) A legjobb Muse tribute zenekar
  • empatia 13: Jól láttad, NEHÉZ utat választott magának. Maximalista, minőségre törekszik.,és továbbra sem kompa... (2010.12.16. 14:22) A leghíresebb teremőr
  • Amino: Ez jó ötlet. Szerintem lennének emberek, akik pénzzel nem tudnak segíteni, de társadalmi munkát sz... (2009.11.10. 20:06) 10 millió kommentelő országa

Címkék

süti beállítások módosítása